mandag den 13. april 2009

Simon, 22 år

Om ganske få minutter runder vi dagen af, og starter på en ny. Den 13. april. Simons fødselsdag. Om det er fordi Simon er den ældste af mine børn, og første gang jeg fødte, eller om det var omstændighederne omkring hans fødsel og efterfølgende mange, lange og følelsladede oplevelser, der gør, at jeg husker så mange ting fra hans fødsels-dag/morgen, ved jeg ikke. Jeg havde ikke min min vildste fantasi forestillet mig at en ung mand med meget dyb basstemme og overskæg, simon22år ville kalde mig for mor. Men jeg er hans mor, simon2men han er stadig, et eller andet sted i mit moderhjerte, min lille dreng simon1TILLYKKE med de 22 år! 

2 kommentarer:

  1. Også hjertelig tillykke fra aanaa og aataa - vores første barnebarn, "Hvordan kan man være så sød når man er så lille".
    KH aanaa

    SvarSlet
  2. Også hjertelig tillykke fra aanaa og aataa - vores første barnebarn, "Hvordan kan man være så sød når man er så lille".
    KH aanaa

    SvarSlet

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.