onsdag den 22. april 2009

Aftenudsigt

Når jeg ser ud af vores stuevinduer, kan jeg se byggepladser, kommunens depot for skrammel, andelsboliger, kraner overalt og alt muligt, og især umuligt. Det er ganske tydeligt at, hvad der før lå i udkanten af byen, er nu omkranset af nybyggeri af blokke, huse, skole og almindelig byudvidelse. Jeg ville gerne have været depotet og byggepladserne foruden, men byen er i vækst, og har været det i mange år. Dét er jo ganske udmærket og så må jeg tage skrammel og skidt med. Vækst betyder jo arbejde, skatteindtægter og beskæftigelse. Heldigvis vænner øjet sig til mange ting og til daglig tænker jeg ikke over at hele byen, især for en nyankommen mest af alt ligner een kæmpestor byggeplads, hvor entreprenørerne er rendt fra den sidste del af deres aftaler, nemlig terrænplejen og oprydningen. Hørelsen er selektiv, men jeg vil påstå at synet også kan være det! Se bare denne smukke solnedgang:solnedgang

voresaftenudsigt

3 kommentarer:

  1. Jeg er solgt......det første billede er bare fantastisk, må jeg bede om en kopi til baggrundsbillede til min computer?
    Venligst,
    Lona - Som snart får besøg af Ammak som har 3 bestilte sjalsnåle af rensdyrben med!

    SvarSlet
  2. Hvis du højreklikker på billedet kommer der en menu frem, hvor du kan vælge "anvend som baggrund".. dét må du gerne, hvis det var det, du mente??

    SvarSlet
  3. Hej,
    det var det, jeg ville bare have din tilladelse først,
    Qujanaq!
    Lona

    SvarSlet

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.