onsdag den 15. april 2009

Fugleliv

I dag er det Silas fødselsdag, og vi ønskede tillykke herfra med en kop kaffe og lidt flødeskumskage hos mine forældre. Vi ville meget hellere have siddet sammen med fødselaren og krammet ham tillykke, men sådan er det ikke. Efter kaffen og kagen og i nden aftensmaden og hjemmet kaldte, kørte jeg en tur med Sara og min far en tur ned til havnen og denne måge virkede lidt bekendt. Gad vide om det er den? Det er det samme ben og samme måde den er handicappet.. Der er liv og glade dagemågemeddårligtben1 omkring et par skind med spæk mågemeddårligtben4 på nede ved havnen. Den så ud til at klare sig godt, og tog kampen op mod de andre måger, der gerne ville have haft en luns af spækket, men besværligt må det altså være kun at kunne støtte på en fod, og hvordan mon den klarer sine ophold i vandet? Svømmer den mon i ring? Gad vide, hvad der er sket? mågemeddårligtben2mågemeddårligtben3Der var en lidt anderledes solnedgang i går aftes. Solens stråler pegede direkte op og solen var ikke rund, som den plejer solnedgangigår

Jeg er så træt, så træt..faktisk mere træt inden påskeferien. Jeg trænger til ferie!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.