søndag den 8. marts 2009

Gåtur

På min meget lange gåtur i eftermiddags burde jeg have fået mange flere billeder i kassen. Solen skinnede, det var koldt og klart i vejret, og ingen til at afbryde mine tanker, der var lette og ubekymrede. Måske var det kulden, der fik mig til at beholde hænderne i de varme vanter? Der var såmænd muligheder nok for at få et billede eller to af det skønne vejr. Mine ben bragte mig automatisk ned til havnen, hvor jeg kikkede på de mange, mange edderfugle og måger, der havde fundet et lillebitte mikroskopisk hul i isen, hvor de kunne få sig noget, der ligner et fodbad. Og for en gangs skyld flygtede ravnene ikke, når jeg hev kameraet op. Denne gjorde ikke. Måske fordi den havde en fræk aftale?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.