onsdag den 4. februar 2009

Til tælling

I går kom den krybende, kravlende og snigende langs fodpanelerne, så jeg indimellem var ved at snuble over den, men i morges slog den til: hovedpinen. Jeg mærkede dens indtog, såsnart jeg slog øjnene op, men jeg stod op, smurte madpakker, og hvad der ellers skal gøres om morgenen, men måtte sande at hverken mine elever eller jeg ville få noget fornuftigt ud af mig i dag, hvis jeg mødte op på arbejde. Lidt pinligt at jeg allerede har 4 sygedage i det her år. Øv! Jeg meldte afbud til skolen og krøb under dynen igen efter at have indtaget en håndfuld pamoler. Jeg har sovet som en sten lige indtil nu (middag) og bortset fra ømhed, tror jeg at hovedpinen er på retur. Måske vil nogle tro, at Johannes' fødselsdag i går gik så vildt for sig, at jeg ikke kunne klare distancen?? Det eneste der var vildt ved hans fødselsdag i går, var de mange lækre kager og den hyggelige stemning, og såvidt vides, giver det ikke hovedpine! Kunne det mon være den fine invitation til et bryllup i april, der udløste den hårdtslående hovedpine??Mon! I morgen tager Sara afsted med kurs mod Norge sammen med Lena. Der skal findes pas, bopælsattest, tøj og andet frem. Hun virker ret cool på overfladen, men hvis jeg kender hende ret (bare en smule) er hun nervøs og spændt indeni. (prøv lige at finde hende på billedet, tihi)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.