søndag den 1. februar 2009

Februarstart

I morges tog vi ikke bare hul på en ny dag, men også en ny måned. Den tegner god og lovende. Jeg tog mig den luksus, at vende mig om på den anden side i morges og sove videre lige til kl 10. Det var uhørt lækkert, og den eneste grund til at jeg overhovedet kunne, var at jeg af een eller anden grund vågnede midt i nat og ikke kunne sove..måske onde drømme? Da morgenkaffen var indtaget og jeg havde fået øjne, og var ved bevidsthed i formiddags ( i den rækkefølge) kunne jeg konstatere, at solen var trådt et stort skridt længere op på himlen og tegnede de smukkeste mønstre i vores soveværelses-vindueskarm. Langt ude i horisonten kunne vest-isen pludselig skimtes, så Sara og jeg tog varmt tøj på og kørte ud på udsigtspunktet, for at forevige isen. Bagefter kørte vi ned til havnen, hvor der var lidt dekorativt sørøg (bag pullerten)og en enlig edderfugl, der trodsede sin skyhed og nysgerrigt svømmede hen i mod mig. De er altså flotte, edderfugle-hannerne.Sidste år, var der noget (meget) koldere, så vi skal bestemt ikke klage os over de sølle -12 graders kulde vi holder os i dag. Der er (næsten) ikke blevet taget billeder i dag (udover dem du ser her) og der er absolut intet på strikkepinden..jeg nærmer mig en mindre krise, hvis jeg ikke finder på noget! Tør jeg kaste mig ud i vendestrik??

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.