mandag den 9. februar 2009

Naturligt frostede vinduer

Man kan købe det på flaske og man kan købe det i folie. Man kan opnå virkningen ved at få blæst sand på, men allerede i går aftes fik vi det ganske frit og gratis af moder natur: frostede vinduer. Et tyndt, tyndt lag klistret is sørgede for, at vi ikke kunne kikke ud, og ingen kunne kikke ind. Det er lige så langsomt "knækket" af i den tiltagende kulde og varmen indefra..formoder jeg, men det var sjovt at se i formiddags, da solen forsøgte at skinne ind gennem soveværelses-vinduet. (jeg købte engang en flaske fra panduro-hobby, og lavede mønstre og alt muligt. Det var sjovt, og nemt at få af igen..hvis du skulle få lyst til at prøve at gøre naturen efter)

2 kommentarer:

  1. Hej, jeg har ikke kikket pa dit blog i nogen tid men nu er jeg her igen. Jeg har kikket pa dine fotos og jeg synes din dominostrikkede sjælevarmer er noget av det flotteste strikketoj jeg har set. Jeg er selv ved at strikke tasker i dominostrik. Til lykke med din mester, hilsen fra Island, Asdis

    SvarSlet
  2. Ja Vorherres mesterværker kan hverken spray eller plastik hamle op med.
    Desværre glaserer det jo også alt andet som fortorve osv.

    SvarSlet

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.