torsdag den 5. februar 2009

1.destination CHP

Min kollega gjorde mig opmærksom på, at Saras navn var blevet nævnt i radion i morges i forbindelse med Taekwon-do-deltagernes afrejse fra Grønland i dag..Øv! Det havde jeg ikke hørt, men måtte så nøjes med disse to i Sermitsiaq og KNR. Hendes træner, Johannes kom ud i lufthavnen i morges og gav hende den sidste salve..eller måske burde jeg skrive: smøre og opsang: "husk, du har kun den ene chance! Gør dit allerbedste! Jeg ved, du kan og det ved du også! Vis din styrke! Ajunngilaq, det skal nok gå" Gad vide hvem, der var mest spændt; Sara eller Johannes? Det er sikkert som Amen i kirken! Hver gang Sara bliver det mindste stresset, dukker hendes kæmpe,store forkølelsessår ubarmhjertigt frem på højre underlæbe. I morges vågnede hun med en underlæbe så stor og øm. Stakkels pige. De flyver videre fra København i morgen formiddag med kurs mod Norge. På lørdag skal de alle vise, hvad de kan. Krydser I alle fingre for hende på lørdag??

7 kommentarer:

  1. Hej,
    du kan tro jeg skal krydse fingre, det KAN lade sig gøre mens man strikker!!
    Rigtig meget held og lykke!!
    Lona

    SvarSlet
  2. Aanaa krydser både fingre og fødderne med.
    Hvad krydser du Nanna?
    Held og lykke til Sara
    KH aanaa

    SvarSlet
  3. Nu har Sara og hendes bodyguard Aja Lena meldt deres ankomst til CPH. Jeg flyver mod CPH i morgen kl. 0720 og videre til Oslo 0930. Glæder mig rigtig rigtig meget til at se dem og især Sara i fight. Jeg troede jeg havde nogle grønlandske flag herhjemme som jeg kunne bruge når jeg skulle heppe, men har ikke kunne finde nogle. Æv. Men vi hepper videre deroppefra.
    Tror og håber det bedste for Sara den seje fighther.

    SvarSlet
  4. Det kan du tro! Også selvom det bliver svært at strikke med krydsede fingre ;-) Pøj-pøj til Sara

    SvarSlet
  5. Jeg takker på forhånd for jeres krydsede fingre og tæer, men I slipper ikke for at høre mere om hende...jeg er så spændt

    SvarSlet
  6. Også masser af krydsede hvad-der-nu-kan-krydses herfra! Som gammel TKD udøver er det jo bare super spændende (begyndte faktisk på TKD da vi boede i Aasiaat).

    Held og lykke til Sara, jeg glæder mig til at høre mere!!

    SvarSlet
  7. Vi glæder os til at høre hvordan Sara klarer sig, men vi tror helt på hende. Allermest glæder vi os til at se hende, det kære barn.
    farmor og farfar.

    SvarSlet

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.