torsdag den 13. november 2008

I billedbladet

Fik en sms af farmor i morges (Danmark er jo 4 timer foran os) : "Du er i billedbladet"...gisp gisp..jeg er nysgerrig, heeelt vildt nysgerrig; hvad har de skrevet? Er der billeder ved? Ser jeg dum ud på evt. billed (som jeg plejer) Og vejret heroppe er fuldstændigt umedgørligt med masser af sne og kraftig blæst, så mon flyveren kan lande med Billedbladet i dag? Og jeg som ALDRIG ALDRIG hverken køber eller læser bladet, men det skal jeg så i dag for at få stillet min nysgerrighed. Har du set Billedbladet?

6 kommentarer:

  1. Hej Dorthe,
    jeg har vist aldrig kommenteret paa din blog foer, men har nydt at foelge med i den i lang tid.Vi er fast bosiddende i Vancouver paa vestkysten af Canada, men for tiden paa et par ugers ferie i DK. For en times tid siden sad jeg og bladrede i Billedbladet og der var du!Et utrolig godt billede af dig sammen med Kronprinsen. I smiler meget begge to og ser ud til at hygge jer sammen. Tillykke med din pris, flot klaret!!
    Venlig hilsen
    Ann i Vancouver pt i DK

    SvarSlet
  2. Kære Dorthe. Jo, du kan tro vi har set dig og Frede. I er bare SÅ "fede". - Og så vinderbilledet - jamen det kan jeg slet ikke få nok af! - Jeg praler også med dig overalt. Hils og knus.
    Faster K.

    SvarSlet
  3. Velkommen til Ann. Du skal være hjertens velkommen til at kommentere alt det du vil både nu og fremover. Jeg glæder mig så meget til at se billedet i Billedbladet selv, men vejret arter sig ikke rigtig i dag, så jeg tvivler på, at der kommer fly hertil byen..Faster Krista, jeg er faktisk også lidt stolt og ja, jeg ved godt at jeg er fed ;-)

    SvarSlet
  4. Hejsa Aajuutiga :-)..fnis...
    Hvis jeg bare havde haft en skanner, så kunne jeg jo lige have sendt dig en side fra B-bladet. Det undrer mig dog lidt, at der står: Dorthe er født i Sønderborg og har en dansk far og en grønlandsk mor. Nu bor hun i Sisimiut, og "der flytter jeg aldrig fra". Jamen, du har altid boet i Sisimiut, sådan da.
    Det er fint billede. Fin pris og fin prins.

    SvarSlet
  5. ja..jeg ved ikke hvad journalisten har troet.. Jeg forstår heller ikke at de stadig sidder med en notesblok og noterer?! Hvorfor bruger de ikke en digital-diktafon og citerer deres "ofre" korrekt? Jeg har tilsyneladende været uheldig med de få journalister jeg har mødt i mit liv

    SvarSlet
  6. hej Dorte
    Jeg har været min kone til tandlæge og der kunne jeg i fred og ro se på dig i "billede bladet" uden at blive opdaget. Du og dit vinder billeder er bare for pæne og gode.
    Klaus.

    SvarSlet

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.