onsdag den 12. november 2008

Blodfattig

Om et par omgange er min halsedisse nr. 2 færdig. Jeg er vild med farverne, og glæder mig allerede til at tage dissen i brug, men først skal den have hæftet ender, vaskes og tørres. De er dog ikke helt virkelighedstro på disse billeder..Dagen i dag bød også på et hurtigt vægttab på et halvt kilo. Blodbanken på sygehuset skulle have tilført noget nyt blod, og jeg lagde arm til. Om vores blodbank var inspireret af Roskilde bank og var ved at løbe tør for "midler" ved jeg ikke? Glæden over det tabte halve kilo var meget kortvarigt, men i et øjeblik var jeg det lettere..fysisk. Jeg var også bleg som nyfalden sne og så noget blodfattig ud i al almindelighed. At det tog hårdt på mig, og at jeg er træt,udmattet og søvning helt ind i hver fiber snakker vi ikke om, men vi kan sagtens snakke om, hvor heltmodig min indsats har været med nålen i armen og hvilket samfundssind jeg er beriget med... idag ..hæ hæ hæ..I morgen tidlig vågner jeg nok op med de tabte gram og kuløren tilbage.

2 kommentarer:

  1. Hej! Vil bare lige fortælle dig,at du er i Billedbladet i denne uge fra præmieoverrækkelsen :-) Kh. Gitte

    SvarSlet
  2. Glemte helt hvad jeg ville berige dig med - skal da vist ud og købe billedbladet.
    Hilsen Gitte fra Randers

    SvarSlet

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.