søndag den 20. december 2009

Nisse-flugt

Nu tror du jo nok,at det hele er noget, som jeg eller i bedste fald min far har fundet på?

Da jeg skulle tage et billede af Jan, opdager jeg, at der står en nisse udenfor vores vindue og at den ikke har set mig. Jan genkender den straks, som den nisse, der bed ham i fingeren i formiddagsenlillenisserejste

Billedet er lidt utydeligt, for jeg var jo ikke forberedt på, at skulle fotografere nisser.

Jeg tror, jeg bliver nødt til at vise billederne til Daniel og Silas, så de kan se, at nissen nu er flyttet hjem til os.

Den ser nu ud til at være blevet glad igen og gudsketakoglovfordet, for der er ingen, der har lyst at blive bidt i fingeren her hos os.

2 kommentarer:

  1. Nissen virker da ellers meget sød

    SvarSlet
  2. jo, jo.. den virker sød, men jeg lover dig for at den kan bide. Er der ikke noget med at nissespyt(fra bid fx) kan give stivkramper?

    SvarSlet

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.