tirsdag den 2. juni 2009

Dråber i en vandpyt

Det har regnet hele dagen og blæsten har gjort det mindre sjovt at færdes ude. Jeg havde planlagt at hente de nye døre i dag, men gav op. I stedet har min far hængt lamper op på Saras værelse og jeg har lavet godt mad til Jan, der havde elever op til eksamen og derfor kom sent hjem. Jeg tog ud for at fotografere et lille vandløb, med lang lukketid,  men uden stativ bliver det noget fnidret og utydeligt skidt. vandStativet er fundet frem og inden jeg smutter ud igen, skal du da lige se de store, tunge regndråber, der falder heftigt i vandpytterne.kunendråbe1kunendråbe2kunendråbe3kunendråbe4 kunendråbe5Blæsten har lagt sig, men regnen siler stadig stille ned. Tågen ligger lavt og koldt over fjeldene. Selvom vi skriver juni, er der ikke meget sommer over land. De lover op til 20 graders VARME i morgen. Jeg ville nyde det, hvis…ulkebugtenbådebroernemast

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.