fredag den 14. november 2008

Suppeben

Så tror heller ikke jeg, at der kan koges mere suppe på de ben! I dag modtog jeg med posten "Billed-bladet" med et visitkort clipset ved, og et notat om, at jeg var at finde på den og den side. Måske har farmor lidt ret i, at det ser ud som om, at Hr. Frederik og jeg fjaser lidt, men jeg kan forsikre dig om, farmor, at det gør vi altså ikke! Måske hvisker han bare til mig:"Skyd underkæben lidt frem, så ses din dobbelthage ikke så tydeligt". Men siden bliver rykket ud af bladet og sat i den scrap-bog, som jeg ikke har, og så regner jeg ikke med, at jeg bliver at se andre steder end her på denne adresse. Lige godt det samme, for så bestemmer jeg selv, hvilke billeder, der skal offentliggøres og hvilken tekst, der skal ledsage evt. billeder.

4 kommentarer:

  1. Jeg er fuldstændig enig med farmor ;o)

    SvarSlet
  2. Vi har nu altid været et par fornuftige mennesker, Lena
    God weekend.
    fra farmor

    SvarSlet
  3. Ååååh, som I to altid kan klappe hinandens rygge :-)

    SvarSlet
  4. Det er godt nok for dårligt, man skal helt herned til Thomas i DK for at få at vide, hvilke store begivenheder, der er sket i vores by Sisimiut.

    Per

    SvarSlet

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.