søndag den 23. november 2008

Kærlighed og tålmodighed

Tina spørger om der er den store forskel på stædighed og tålmodighed?Jeg forestiller mig at tålmodighed foregår i stilhed og det gør stædighed ikke nødvendigvis?! Jeg tog med Jan og Sara ned til hundene i dag.Både Jan og hundene står model til meget, og det gjorde de så også for mig i dag. Og jeg har fundet flere funktioner på kameraet som gør at selv fremmede kan se, hvad billederne skal forestille. Gengældt kærlighed! Som de nyder det..ingen mishandling af grønlandske slædehunde her! Nu sidder jeg i tusmørket/skumringen/den blå time og kan se tilbage på en weekend, der bød på total afslapning og ingen pligter andre end dem jeg pålagde mig selv, hvilket jeg undlod. Jeg har talt,og har regnet mig frem til at der kun er 1 uge=7 dage tilbage af november. Jeg hader november! Den er lang, træls og burde annulleres / slettes fra kalenderen og rangerer lige så højt i mit univers som januar. Den mangler dagslys og optimisme. Jeg hader november, men nu er den snart ovre, og vi kan sætte adventstjernen i vinduet, pynte med julestads og glitter, og se frem til vintersolhverv og se frem til lysere og længere dage igen. Godt jeg kom lidt ud i dagslyset i dag. Godt at jeg havde lidt succes med mit nye kamera. Godt at det stadig er et par timer tilbage af søndag og godt at der kun er 7 dage tilbage af november.

3 kommentarer:

  1. Jeg hader også november. Regn og rusk her i DK. Øv! December, bare det at sige måneden, er glædeligt. Hygge og juletid, ahh, tiltrængt. Fra en novemberhader til en anden -Gitte

    SvarSlet
  2. hej Dorte
    Godt at Jan hjælp dig med dit vidunder at et kamara.
    Jeg er vildt misundelig, men det er jo en grim ting. Gode billeder altså i kvalitet og også motiv.
    Klaus

    SvarSlet
  3. Sikke nogle skønne hunde! Vi har boet i Grønland i en hel del år - længe siden nu! - så jeg kender godt både hundene og eksemplerne på, at de ikke har det godt. Jeres hunde er virkelig dejlige, og når man selv har hund kan man straks se den gensidige hengivenhed! Det er også rigtig gode billeder! God fornøjelse med det fine kamera, det skal du nok få glæde af.
    Fin FLS forresten!

    SvarSlet

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.