fredag den 11. november 2011

Ville gerne..

Jeg ville så gerne have lavet sådan et billede her til dig, men mine evner rækker slet, slet ikke til det, så jeg har lavet fladt panorama-billede til dig oppe fra byens udsigtspunkt.

 

Det snurrer ikke og viser dig ikke rundt og du skal selv køre det de 360 rundt for at få det hele med. Og det er hele vejen rundt, at du ved det Smiley

 

Du klikker bare på billedet og kører af sted med det selv.

 

Hvis du altså har lyst?

 

 

Som du kan se, har det været godt vejr og jeg har været ude i det det, set blå himmel og solen så længe det nu varede.. det er slet ikke at kimse af overhovedet!

 

sisimiuniisikkivik3

 

 

20 minutter og flere nedture efter: jeg har været nødt til at gøre billedet en HEL del mindre for at kunne oploade det.

Der er tilsyneladende begrænsninger på, hvor store billeder jeg kan lægge ind her ØV!

 

Kan jeg mon trøste med, at det er tanken, som tæller?

 

 

Og forøvrigt er der fuldmåne her fredag d. 11.11.11. Det skulle efter kinesernes,numerologers og andres overbevisning være en speciel dato

fuldmåned11111

Og jeg er ikke den eneste, som er lidt små-uheldig med min gøren og laden i dag

igrøften

4 kommentarer:

  1. Ret fantastiske billeder du lægger ind.

    SvarSlet
  2. Skoenne billeder - isaer af sneen, som jeg ved du er godt traet af. :) Jeg har forbud mod at oenske mig sne indtil vi har faaet tag paa koekkenet igen. :)

    SvarSlet
  3. Tina-omme i London: Tak skal du have.. dine billeder af dit kommende køkken er nu også spændende og det bliver sjovt, at se det færdige resultat. Jeg er som sådan ikke helt så træt af sne.. bare af varigheden, hvor den ligger her.. :-)

    SvarSlet

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.