lørdag den 12. november 2011

Qaqqarmiut

Og jeg kan vel ligeså godt tilstå, at jeg i min naive tro på, at det ville lykkedes med roterende-og-hele-vejen-rundt-udsigt også tog dette billede.

Det lykkedes heller ikke, at få det til at dreje og alt det smarte, men du må gerne se det alligevel.

Du kan klikke det større og selv køre det det frem og tilbage.

Som du måske kan ane, så er det hele vejen rundt, selvom det ikke er specielt godt lavet.. men er der ikke noget om, at man også skal stå ved sine fejl og mangler??

 

qaqqarmiutsudsigt

 

 

Qaqqarmiut.. det er dem, som bor på fjeldet og jeg kan hilse og sige, at de har en fantastisk udsigt.

I meget gamle dage og da der kun var Simon og mig, boede jeg nede i den blå blok i nederste højre hjørne. Vi havde også en fantastisk udsigt over havnen og vandet

2 kommentarer:

  1. Åh, ja - man kunne se hele verden fra toppen :-) Og vi kunne vinke til hinanden, når vi snakkede i tlf. Du: 'Jeg er lige ved at lave te af grønlandspost' - jeg 'jeg kommer..' Og så ned ad alle trapperne :-) Det var sværere, når jeg skulle op igen. Et fantastisk sted at bo! - og godt at være så tæt på dig og Simon!
    Knus fra Dorte (Dorte Hansen dog ;-))

    SvarSlet
  2. Dorte: Det er stadig en dejlig udsigt

    SvarSlet

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.