søndag den 27. november 2011

Øvelser

Kameraets autofokus stiller ikke helt skarpt og det gør mine øjne forresten heller ikke mere.. men der var lige et par billeder, som jeg ville tjekke fra i forgårs.

Jeg ville gerne have fotograferet den hue, som jeg blev færdig med i fredags, men jeg synes, at det er svært at fotografere sig selv, så jeg må lige vente til Sara får fri fra sit arbejde og har tid til at forevige den.. Jan vil ikke sidde model til den og det vil du kunne forstå, når du ser den.

Jeg vil gerne lige vise dig, hvordan jeg ser ud, uden hue og når jeg skal agere model for Sara  så vil du have større forståelse for, hvorfor jeg stædigt bliver siddende bag kameraet og ikke foran Smiley, der blinker

sarasmor

laurasmor

simonsmor

Og selvom Sara er meget, meget dygtig med et kamera, syn’s jeg nu også, at hun er så fantastisk foran kameraet:

sara

saraatiga

2 kommentarer:

  1. To kønne piger den ene min datter og den anden mit barnebarn (til daglig kaldet "aanaas lille nuunu" <3
    KH mor

    SvarSlet

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.