fredag den 25. november 2011

Lege-børn

Det er nogle meget, meget lange dage vi holder os for tiden, men vi når det vigtigste og det er er være sammen.
Sara og jeg nåede endda at lege lidt med kameraet til aften:

 

asasara

salj

sara

sarash

 

 

Der er mange flere i kameraet, men indtil videre er det her mit yndlings-billede fra i dag:

 

saraa

Og Sara fik naturligvis også lov til at fotografere mig, men dem skal hun selv have lov at “fremkalde”..

mor

Især jeg er blevet for doven med mit kamera og det skal der altså laves lidt om på.. hvis man ikke øver sig, bliver man jo som bekendt ikke bedre

1 kommentar:

  1. Flotte billeder af Sara, jeg kan godt forstå det sidste er dit ynglingsbillede. Ja man skal holde det ved lige og udvikle sig med det kamera.
    KH Anette

    SvarSlet

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.