onsdag den 30. november 2011

Banke, banke på

er du der?

5 kommentarer:

  1. hej Dorthe
    jo jo og det er helt fint vejr her
    Det regner lidt og har blæst
    klaus
    Har det også godt

    SvarSlet
  2. Kære jer. Jeg er jo også lige her. Tænker på Nanna. - Idag er det blevet 1.december og lågen lukkes op - spændende. Nissernes Ø! Dejligt Simon kommer en tur hjem. Hils alle. Kærlige hilsner Faster K.

    SvarSlet
  3. Jeg er her også. Følger jævnligt din blog, og glæder mig over alt det du skriver og viser. Dine vendeveste inspirerede mig til at strikke en selv. Den blev en veninde så begejstret for så jeg strikkede lige en vennevendevest til hende også. Får stor lyst til at besøge Grønland ved at følge dig og dine flotte billeder. Fra i dag skal jeg (igen) følge Nissebanden i Grønland - glæder mig.

    SvarSlet
  4. Banke, banke på. Jeg kigger dagligt ind på din blog og nyder dine flotte billeder og gode indlæg om livet i dit flotte land. Sidder lige nu og ser Nissebanden i Grønland. Banke, banke på og mange tak for din blog.

    Nina Borup Hansen fra Vallensbæk.

    SvarSlet
  5. Klaus: Det er godt, at du har det godt. Pas ekstra godt på dig selv. Du mangler at se en levende hval på højst 10 mtr.s afstand

    Faster K. Vi havde også Nanna i tankerne, lidt ekstra meget da november sluttede og det var hendes fødselsdag. Knus og kram til dig

    Bente: Det glæder mig rigtig meget, at jeg har kunnet inspirere. Jeg bruger min vendevest rigtig meget og jeg gav den anden jeg lavede til min mor, som også bruger den meget.
    Endnu mere glæder det mig dog, at jeg har givet lyst til et besøg i Grønland. TAK!

    Banke, banke på, Nina og tusind tak for din kommentar. Jeg nåede lige at blive lidt bange for, at jeg slet ingen besøg havde mere og at jeg skrev til intet-heden

    SvarSlet

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.