mandag den 8. februar 2010

Hverdags-afløser

Idag bliver du altså belemret med en masse billder. Billeder fra en overvejdende dejlig weekend.

I går stod Jan og jeg tidligt op.. okay, tidligt i forhold til, at det er weekend og var ude af døren allerede inden 10.00 for at gå en tur ud i fjeldet for at se efter ryper, få noget frisk luft og få rørt os en smule.

Det sneede indimellem og himlen hang grå og tung over vores hovedet. 

græsstrå

overskyet

Det gjorde ikke noget, for vi fik masser af frisk luft og rørt os en smule.

Vi så ikke så meget som et dun fra en rype.

rullesten

Nu skal succes jo ikke altid måles i fangst.. ikke altid ihvertfald, så vi valgte at gentage vores dejlige tur fra igår.

Da vi vågnede i morges, knap så tidligt som i går, strålede solen fra en flot blå himmel, der lå nyfalden sne overalt og temperaturen var helt iorden og lidt mere vinteragtig end den har været længe.. jo, jo helt nede på –12 graders frost.

På med sneskoene

sneskoibrug

og så ellers ud, ud, ud!

jan

Jeg havde fået alt, alt for meget tøj på, for ude i solen var der varme og hvor var det dog skønt med naturligt dagslys/sol.

Noget mere af det tak.

minskygge

Vi så en masse rævespor,

rævespor

en masse harespor

harespor

(hvad har den dog lavet her??Offentligt toilet??)

masserafspor

et underligt spor.. måske en falk, der har fanget en rype og er fløjet videre?

rester 

Vi havde bare den mest vidunderlige dag derude:

havet

johannesslapperaf

modøst  kællingehætten 

Jeg kan godt lide dette modlysbillede selv, selvom det jo ikke afspejler virkeligheden

bevidstefejl

Picnik collage

2 kommentarer:

  1. Fantastike dejlige billeder. Jeg mødte din side, da jeg søgte efter billeder af rævespor.
    Hilsen Birthe fra Broager

    SvarSlet
  2. Tak Birthe, for dine fine ord og godt nytår

    SvarSlet

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.