tirsdag den 14. juli 2009

Fuldtallige

.. blev vi sent, sent i eftermiddags, og nøøj, hvor havde Laura lauramange spændende ting at fortælle os. At det har været en succes, at sende hende på EF sprogskole, var der overhovedet ingen tvivl om. Da de unge skulle skilles efter 14 intense dage sammen, var det med knus og kram.. så inderligt, at jeg faktisk blev helt rørt. Jeg er også helt rørt over Saras gensynsglæde til Laura.gensyn Nu kan jeg sove trygt igen, for mine piger er samlet, jeg ved, hvor de er, og om de har det godt. Dejligt!  opogkøresaraerglad saralaura

1 kommentar:

  1. Åh hvor er det dejligt at høre, at Laura er kommet "helskindet" tilbage til DK. Velkommen, kære Laura vi glæder os at høre din rejseberetning når I kommer hertil Geraa i næste uge.
    Knus og kram fra aataa og aanaa

    SvarSlet

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.