onsdag den 3. oktober 2007

Rejseforventninger

Endnu en begivenhedsløs dag...eller?? Arbejde, ud og handle, køre pigerne til forskellige aktiviteter, hjem og lave mad, vente på mad osv osv...Og så alligevel! Djævlehuen til min kollega er færdig. Hvis den endnu engang er for lille til ham, må han altså klippe ørerne og blive kronraget, nej! Så må jeg jo på den igen. MEN i morgen rejser jeg til Ilulissat, hvor jeg skal deltage i et kursus (starlab)Jeg skal på bo Hotel Artic, og jeg glæder mig. Lære noget nyt, ikke skulle smøre madpakker om morgenen, ikke tage ud af bordet, ikke lave aftensmad og kun lige tænke på det jeg skal lære. Det ville være synd, at sige at Jan ikke hjælper til herhjemme, for det gør han i højeste grad, men bare det at være væk- fedt. Jeg har regnet ud at vi får en hel dag fri (hvis kursusplanen holder) og een af mine kollegaer, som også skal med og jeg har talt om, at det kunne være fedt at lege turister og vandre ud til Isfjorden. Mit kamera kommer naturligvis med og jeg har lånt en bærbar computer, så hvis alt går vel og efter mit hoved, får I nogle billeder på denne adresse/blog af Ilulissat og Isfjorden. (Se lige nogle fede billeder, som Bent Petersen, har taget) Nå, men jeg tog da forresten også et middelmådigt billede af en fræk ravn i dag på min køretur rundt i byen idag. Nogen havde hængt nogle rensdyrskind til tørre over deres gelænder og en fræk ravn så sit snit til at pille det helt rent (ha-ha; ren ren) En stor hundehvalp sad og holdt vagt eller hvad det nu var for et arrangement de to sorte venner havde indgået. Sjovt så det ihvertfald ud.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.