torsdag den 6. juni 2013

Uge 22 Laura

Det kan vist ikke længere kaldes søndags-portrætter, eftersom billederne bliver taget næsten alle andre dage end om søndagen.

Dog kommer der et hver uge og uge 22-Lauraen blev et hurtigt snapshot.

Laura er kritisk og synes næsten at hun ser dum eller åndsvag ud på alle billederne.

I aften prøvede vi noget andet, men hun valgte igen et som ligner de foregående

uge22

Hun er træt af at håret ikke helt vil som hun synes og der bliver rettet på det uden hun dog bliver tilfreds

lillespejl

Hun ville tage et billede af mig, når jeg havde taget et billede af hende og det vist kun ret og rimeligt, så det fik hun så lov til, men jeg har altså selv beskåret og efterredigeret dem

dj

pådenandenside

Og da jeg kom til at se på billedet ovenfor, kom jeg til at se, at mit jakkeærme er møgbeskidt.(Det er ufatteligt så hurtigt den jakke er blevet beskidt Øv øv), men så ku jeg jo vælge at lave billedet om til sort/hvid

sh

Og så kan man jo lige pludseligt ikke se, at jakken er beskidt.

 

Da vi gik ud af hoveddøren så vores udsigt nogenlunde sådan her ud:

modlys

stærkt gult lys i den nedgående sols sidste stråler.

Der er lovet godt sejlvejr for weekenden, så min udsigt i weekenden bliver nok en anden, håber jeg

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.