lørdag den 1. juni 2013

Uge 21-Lauraen

Laura fylder 17 år på tirsdag.

Hun vil gerne fejres med en traditionel kaffemik og da mine tirsdage er lidt sammenpressede af mange gøremål, har vi besluttet, at vi fejrer hende  i morgen.

Det kræver sin kvinde (mor) at stable en kaffemik på benene og hatten af for dem med mange børn og som troligt fejrer det med kaffemikker for hver enkelt!

Jeg skal i gang med bageriet og det er ikke et minut for tidligt at gå i gang nu, hvis jeg skal have en smule overskud til overs i morgen også,- der er dog tid til en en stor kop kaffe og lidt stilletid inden jeg går i gang.

Jeg har vist lagt for mange planer og sat for mange ting på min to-do liste, som kan udskydes til en anden dag.

Nu laver jeg en liste og så må der streges ud efterhånden, som tingene bliver gjort og er alt streget ud i aften er det fint og hvis ikke, så er der en dag igen efter i morgen.

 

 

Uge 21-Lauraen blev mere end almindeligt forsinket.

Billedet blev taget i onsdags og blev lagt i mappen på facebook i går aftes, så jeg nåede det også denne uge.

uge21

Jeg vil med ærgelse tilstå at hendes portrætter er meget ensartede og der er ikke mange afvigelser fra hverken stil eller udtryk.

Måske er det bare som det skal være? ..men jeg ville gerne at jeg udviklede mig lidt med mit kamera, men tilbage igen, så er det svært, når man ikke helt lige ved hvordan udviklingen skal sættes igang.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.