onsdag den 19. juni 2013

En Laura om ugen

Jeg har omdøbt mit projekt fra “Søndags-Laura-en” til “en Laura om ugen”, for enten skal Laura noget eller jeg er igang med noget andet om søndagen.

Vi skal bare have taget et billede om ugen af Laura og indtil nu er det jo lykkedes meget godt.

Inde i mit hoved ville jeg gøre noget og finde et andet udtryk fotomæssigt, men mine photoshopevner rækker ikke, for ikke at sige at de er ikke-eksisterende.

Hun ligner på dette billede sig selv fra dengang hun var helt lille. Jeg kan se hende i dette billede fra da hun var omkrig 5 år og pludseligt savnede jeg den tid, men kun et kort øjeblik, for denne tid er altså også dejlig, ligesom Laura er et evigt dejligt menneske, som jeg er så heldig at være mor til.

Uge 24

uge24

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.