torsdag den 9. februar 2012

Visne isblomster

Der er stadig isblomster i “mit” klasseværelse og i dag stod solen ind og lyste blomsterne op.

iruden

isblomster

Planterne i klasselokalet går for lud og næsten ingen vand, hverken koldt eller varmt, men de lever endnu.

plante

Jeg skal have gjort noget ved og for dem snart. Lidt nyt muldjord og måske lidt gødning vil få dem til at se lidt gladere ud

 

Udenfor nogle huse, hvor der er gråt spildevandsudløb ud over fjeldet kan man møde dette syn.

Hvis man (jeg) lader være med at tænke på, at det er gammelt opvaskevand mm, synes jeg næsten,

spildevand

at det er flot med alle de flotte forskellige farver vand, som er frosset ind over hinanden.

 

I morgen kommer Jan.

Dagene er gået så hurtigt, at jeg næsten ikke nåede at opdage, at han var væk.

Sara har sovet ved siden af mig i Jans seng.

Det har været hyggeligt, at putte sammen med hende, men det bliver nu også rart, at få Jan ind ved siden af sig.

Det er nu bedst, når han er indenfor rækkevidde, så skynd dig nu bare at stige ombord på flyveren og kom hjem!

måge

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.