søndag den 5. februar 2012

Øreringe i moskushorn

Min far lavet tre par øreringe i moskus-horn.

øreringe

De måler 9 mm i diameter og der er kun de tre par.. indtil videre.

trepar

Det er meget, meget svært, at skaffe rå-materialerne, så når der er noget, lægger jeg det på et indlæg. Det er næsten umuligt for mig, at huske de bestillinger, der indimellem kommer på min mail-adresse

Et par koster 125 kr og du kan erhverve dig dem, ved at skrive en kommentar til mig eller på: dortheivalo snabel a greennet punktum gl

Update: Der er fire, som har bestilt og der er kun tre par.. Jeg giver besked, når der er flere. Hav tålmodighed med min (gamle) far

1 kommentar:

  1. ok - tænker at jeg er nummer fire. Jeg holder øje med dig og din far og glæder mig til at han kommer i smykkehumør igen :-)

    SvarSlet

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.