torsdag den 9. februar 2012

En vorte fattigere og uldmagneten

Sara har været hundefoder-mester, mens Jan har været i Nuuk.

I dag skulle hundene også fodres.

Jeg tilbød at gøre det, for i dag kl 11.30 fik Sara fjernet en megakæmpestor og meget dybtliggende vorte som sad på ydersiden af hendes ene fod.

Jeg tilbød ellers at fotografere før og efter, men Sara afslog meget bestemt. Til gengæld holdt jeg hånd mens foden blev lokalbedøvet og vorten blev skåret ud.

Sara så intet, men det gjorde jeg til gengæld. Jeg er nemlig nysgerrig og er altid interesseret i at se. Og det skal jeg love for, at jeg fik gjort.

Nu krydser vi så lige fingre (og tæer) for, at den er væk for altid.

(Vorten medbragte hun fra Nuuk, som en uønsket souvenir.. sikkert fra svømmehallen)

Hvalpen er altid glad, når vi kommer.

Den kommer løbende og skal krammes, holdes, kløes både på maven og ryggen, hvad det så bliver i stor, stor stil.

h1

h2

h4

Den er altså bare lækker.

h5

3 kommentarer:

  1. Åhhhh hvor er den altså bare skøn.Hvalpe har en helt speciel duft og utrolig blødt maveskind. Og så har de, de der små babyøjne med lidt hvidt, som får mit hjerte til at smelte. Får helt lyst til atter at få en hvalp i huset her.

    Vi har jo "kun" to........... Har været oppe på fem store hunde. Og fem store hunde i køkkenet eller stue fylder atså godt *GG* ( og også hårene i støvsugerposen) Cerah gør alt for at udfylde pladsen - hun kan ligge i vejen alle steder. Når jeg laver mad ligger hun lige bag ved mig. Og går jeg, går hun efter mig.

    Håber jeg får jeres lille baby at se, som lidt større til sommer, hvor vi nemlig drager til Grønland på ferie. Rejsen er bestilt - og jeg glæder mig vildttttttttttt

    SvarSlet
  2. Aaj, Susanne.. kommer du til Sisimiut? Jeg håber, at du får en rigtig, rigtig god tur herop og får valuta for alle pengene

    SvarSlet
  3. Jeps. Vi har bestilt den tur jeg skrev om og jeg håber rigtig meget vi kan ses !!!!!!!!!!

    SvarSlet

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.