søndag den 26. februar 2012

Søndags-pylren

Jan var ude på rype-jagt i dag sammen med sin bror.

De har vist haft en god tur.

janisneen

ryperisneen

 

Sara og jeg tullede lidt rundt i byen, lavede ingenting og så på alting.

Nu er dagen så gået og jeg er pænt gået med. Lidt modvilligt måske, men med, dét kom jeg.

Jeg glæder mig overhovedet ikke til i morgen, når jeg skal på arbejde med en dyb hæl-revne, verdens næststørste blå mærke på underbenet, som bliver ved med at gøre ondt, ondt i lårmusklerne, ondt i skuldrene, ondt i begge underarme, menstruations-smerter og forfrysninger i det ansigt, som er så hævet.

Nå!

Ikke mere pyller!

Det er småting, som går over lige om lidt og når jeg tager mig sammen, er det nok ikke så slemt endda.

2 kommentarer:

  1. Jeg håber, at dine forfrysninger er "faldet" lidt - og resten går stille og roligt! Skønne billeder - igen, igen - også af Jan og ryperne. Hils alle. Kærlig hilsen faster K.

    SvarSlet
  2. Faster K.: Mine forfrysninger heler forbavsende hurtigt med hjælp af 8-h cream og luksus-olie/serum, men hævelserne er stadig massive..øv.
    Ja, det er nogle skønne billeder tvillingerne har fået taget ;-)

    SvarSlet

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.