tirsdag den 31. maj 2011

Glimt

Solen har skinnet i hele to dage.

Det har været varmt indimellem og det gør godt for både krop og sjæl.

Selvom det kan være svært at se nogen steder, synker sneen, smelter væk og frem dukker jord og klippe frem.

silke

vedlena

De steder, hvor der er blevet sprængt ind i klipperne, er der nogen steder revner, som smeltevandet kan løbe ud af. 

Frem af snemasserne dukker de mærkeligste ting frem, såsom affald, bortfløjet vasketøj, tøjklemmer, cigaretskod, plastikposer og jeg skal komme efter dig.

tø

Heldigvis dukker der også andet op.

Det er forunderligt, at se en lillebitte blomst titte frem, når man tænker på, at den for bare 3 dage siden lå begravet under en halv meter sne.

Denne lillebitte blomst sad på en håndfuld moslignende plante og selve blomsten måler højst en halv centimeter.. alleraller højest.

iblomst

Ukuelig og sejlivet.

mikroblomst

Mit kamera har ikke været oppe af tasken mange gange på det sidste, men i dag fik jeg lov til at fotografere endnu et par øjne.

uøjne

De kommer også med i min samling.

vøjne

Det kan betale sig at spørge og jeg siger tusind tak.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.