onsdag den 28. april 2010

Drømme

entrawler

 

onsdag

onsdag2

 havnebakken

7 kommentarer:

  1. Jeg drømmer faktisk meget meget lidt for tiden. I perioder drømmer jeg meget og kan godt genfortælle drømmene.
    Håndskriften håber jeg ikke fortæller ALT for meget om personligheden, for så ville min afsløre noget om ROD, uordentlighed, kaos osv ;) Jeg har en grim og rodet håndskrift!!
    Din er i øvrigt rigtig flot og ensartet :)

    SvarSlet
  2. Min håndskrift afspejler forhåbentligt de mange, mange timer (og blyanter med kanter, IKKE de runde, sagde min lærer) jeg har brugt på at øve mig. Mine drømme tager mig for alvor med på langfart når jeg er andre steder end hjemme eller når jeg får kontakt med folk fra andre perioder end lige nu (gamle bekendte, venner og familie)

    SvarSlet
  3. Kære Dorthe. - Kan man fotografere drømme...............
    Smuk håndskrift, som snart ikke kan læses af andre, end os, der lærte det. Du har virkelig gjort dig umage - ! Hils hele dit dreamteam! Faster K

    SvarSlet
  4. Jeg håber ikke, at man kan læse noget ud af håndskriften, for min er aldeles forfærdelig. Jeg undskylder det med, at jeg først lærte formskrift, så skiftede jeg skole og skulle uden undervisning præstere skråskrift fra den ene dag til den anden. På skolen skriver jeg trykbogstaver - sjusket - når jeg skriver på tavlen. Hvis jeg tager noter, bliver det en slags sammenbundet skrift, der mest minder om formskrift, og når jeg så er ved at blive træt, bliver det et nærmest ataktisk, ulæseligt sammensurium. Derfor har jeg vænnet mig til at medbringe en netbook, hvis jeg skal tage referat. Eller også renskriver jeg mine notater, så snart jeg er kommet hjem, for den næste dag er jeg ikke i stand til at læse dem. Så, som du vil kunne forstå, så gruer jeg da noget for, hvad min håndskrift vil kunne fortælle om min personlighed!

    SvarSlet
  5. Faster Krista... Gid man kunne fotografere drømme. Jeg ville godt nok tage mange billeder, så!Der er desværre ikke mange, der lærer at skrive fx skråskrift længere og derfor også har svært ved at læse den og det er da også ganske mange, der slet ikke skriver i hånden mere, men bruger computeren og rent miljømæssigt er det nok en god ting, men æstetisk måske knap så spændende?

    Henny: Det kan være at sådan een som tyder personligheder ud fra håndskriften ville sige at du er kreativ og det er da positivt

    SvarSlet
  6. Kære Dorthe. Jeg synes dine 2 billeder til denne side ER som en DRØM. - Dis, mystik, fantasi.........og der er spændende oplevelser på den anden side fjeldet - og så videre.....
    Lidt Lars von Trier?
    Faster K.

    SvarSlet
  7. Tak Krista, du er nu altid så sød! Tåge/dis er altid lidt mystisk for lige pludseligt forsvinder nogle af de synsindtryk der normalt er og synsindtrykkene fodrer fantasien.. Dorthe Von Jensen fnis fnis

    SvarSlet

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.