lørdag den 3. april 2010

Another piece of her heart

Jamen, så kan du ønske mig tillykke!

Jeg er nu den nye ejer af en vild, hidsig og hurtigt snescooter.

minnyesscooter

Det bliver nok mest Jan, som kommer til at sidde bag rattet,

mornyderlivet

for som jeg sagde til min søster, som jeg har købt den af:

“ så er jeg jo til de store, tunge, rolige og sindige typer, hvorimod Jan er vant til de små, hurtige, hidsige og letantændelige typer. Mon ikke han er bedre til at tæmme vilddyret?”

Det er ikke med sin gode vilje, at Dudi sælger scooteren og som hun skrev på facebook :

another piece of my heart

og jeg gentager frit, hvad hun også sagde:

det er dét som har været længst tid mellem mine ben, så det er hårdt at skille sig af med den.”

Efter at indlægget er udgivet retter Dudi mig:” her er hvad jeg skrev:  “Har godt nok haft mange dejlige stunder med monsteret mellem benene.....”

Jeg kender hende sådan nogenlunde nok til at vide, at hun godt kunne have sagt som min / vores far citerede hende for..men ret skal være ret..monster!

 

Jeg siger ingenting andet end, at vi havde en superdejlig familietur ud til Qerrortusup Majoriaa/udsigtspunktet i dag, hvor vi drak noget te og nød udsigten.

mygirls

Vi kørte også over til den kommende camp, hvor ACR-deltagerne og hjælperne skal overnatte.

camp

containere

guletelte 

guletelte2

silaannarissartarfiit 

storetelte

tupersuaq

telte1

sukat

udenfor 

udenfor1 Nu er vi hjemme igen efter en masse timer ude i solen, sneen og den friske luft.

Rensdyrboven er sat i ovnen sammen med et kæmpestort fad overskårne kartofler, der er dryppet med trøffelolie og håndhåndet drysset med dansk timian.

Lige om lidt sukkersteger jeg en masse rosenkål og mon ikke vi kan finde sofaen senere, når maven skal slås?!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.