onsdag den 2. september 2009

Hopper-aften

Lena ringede i eftermiddag, om jeg havde set den store regnbue i øst. Næ! Men jeg skal love for at jeg fik fart på, men inden jeg fik fundet kameraet frem, indstillet og skudt, var der kun nogle sølle rester tilbage af buen. 8 Måske kan du ane dem, altså resterne af regnbuen? Til aften, da jeg omsider kunne forlade arbejdet, var der den flotteste solnedgang, 6men i halvmørke uden stativ, og med iveren sitrende i aftrækker-fingeren, kunne det kun blive rystet. Det samme gjaldt de andre billeder, som jeg på min vej hjem, forsøgte mig med. 1011 Der skal altså stativ til eller en ekstrem rolig hånd for at få det helt rigtigt. Men kan du fornemme stilheden, roen og skønheden alligevel?  En “Edward Hopper-stemning” af de massive.1213Månen er næsten fuld, og jeg tænker på, hvilken stjerne det mon er, som hænger lige til højre under den?

Ved du det? 

(Jeg er også igang med et forsøg med at komprimere billederne. Det er vist ikke så godt, men et forsøg værd?! Det gør jeg nok ikke igen?)

Uden komprimering:havudsigt

5 kommentarer:

  1. uhadada, assiutitit "angerlarsiummernat" :'(

    SvarSlet
  2. Tak for de smukke fotos. Iøvrigt er den fantastisk den trøje.Jeg er vildt imponeret.

    SvarSlet
  3. Sikke nogle smukke billeder - uanset hvor rystede du synes de er. Jeg ville vaere stolt af dem, hvis jeg var dig.

    SvarSlet
  4. scchhmmukt, beauuuutiful.
    Det er så dejligt at kunne inhalere den friske luft gennem billederne

    hilsner Phine

    SvarSlet
  5. Qaami Dorteqatik "angerlaqqipallanniarit"
    Åh, jo Tina, du ville også ønske, tror jeg, at du havde hentet stativet,for det var så flot i virkeligheden, men tak for dine roser og det samme gælder dig

    Phine, jeg bliver altså så glad, når jeg får ros. Det er vist naturligt, men jeg er enddog endnu mere glad.

    karin Grøn, den bluse er bare så nem at strikke at det næsten er forfærdeligt..altså på den gode måde, for den er bare så lækker og især at den kan varieres alt efter hvilke garnrester man ligger inde med. Med dine strikkeerfaring kan du sikkert lave en bare ved at kigge nøje på billedet?! Den er super enkel

    SvarSlet

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.