mandag den 23. juni 2008

Sct.Hans

Bådeforeningen tændte traditionen tro et kæmpe sct Hans bål som lokkede mange, mange mennesker til. Der var snobrød til børnene, grill-pølser sodavand og ganske forfærdeligt, efter min mening party-musik til..hyggeligt og lige som dét skal være. Vi kom, traditionen tro da bålet var brændt næsten ned, men fik så heldigvis nogle billeder af qajaq-roere i modlyset og den tætte tåge over hav. Det så også flot ud over kirkegården med tågen og modlyset, så det billede skal I også have.

2 kommentarer:

  1. Du har da glemt at fortælle at din gamle mor holdt båltalen -om hendes sammenslutning "De arktiske hekses sammenslutning (haha)

    SvarSlet
  2. Øh, jeg hørte den jo ikke, så det er lidt svært at fortælle om, men jeg forventer da at jeg bliver æresmedlem i sammenslutningen for de arktiske hekse ;-)

    SvarSlet

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.