lørdag den 14. juni 2008

Anvisninger

Pigerne var sammen med aanaa (min mor) i biografen i eftermiddag, hvor de så "Frode og alle de andre rødder". Jan fik heldigvis fri lige som de skulle ind og se film, så han underholdt mig mens jeg legede med kameraet. Den kan (vistnok) en masse ting, som jeg endnu ikke har lært. Der er en masse manuelle funktioner og jeg skal komme efter dig, som kameraet er udstyret med, men jeg hader ganske enkelt at læse manualer, følge en madopskrift til punkt og prikke eller følge anvisninger. Strikkeopskrifterne kan jeg efterhånden følge uden at føle, at jeg bliver dikteret alt for meget. Måske skulle kamera-manualen ligge ved siden af min seng? I dag blev det mest "auto"-programmet, der blev benyttet og det synes jeg såmænd er fint nok til mig. Måske kunne jeg også forsøge at alliere mig med tanken om, at der måske er en (god) grund til at der findes anvisninger, manualer, opskrifter, gode råd, love og regler? Måske!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.