fredag den 10. februar 2012

Fotodokumentation

Som jeg sikkert har fortalt dig før, kan jeg fra hoveddøren se tværs igennem vores hus og ud på vores altan?!

I det jeg åbnede døren i dag, anede jeg en sort skygge ude på altanen og da jeg gik hen til døren, kunne jeg se, at den pose, som vi samler madrester og madaffald i, var væltet og en pose dato overskredet æbleskiver var åbnet.

Der gik ikke mange minutter før skyggen kom tilbage og sammen med skyggen en pæn stor ravn, som havde luret vores pose med madaffald.

Jeg sneg mig frem foran vinduet og kan nu fotodokumentere overfor, hvem der nu måtte have interesse deri, at det var lige netop den ravn, som har taget vores æbleskiver.

De er snu, de ravne.

ravn

æbleskivetyven

Frosne æbleskiver uden puddersukker og hindbær-jordbærmarmelade… øv, godt jeg ikke er ravn.

7 kommentarer:

  1. Hihi, skønne billeder, Dorthe - men hvordan ravnen kan spise frosne æbleskiver, fortår jeg ikke helt :-)

    SvarSlet
  2. Flot billede :o)
    hilsen Mona

    SvarSlet
  3. Madame: jeg ved ikke rigtig, hvordan ravnen får den frosne æbleskive ned, men jeg forestiller mig, at den hakker den i mindre stykker først

    Mona: Tak

    SvarSlet
  4. Ja, ravne er snu, der findes en sang på grønlandsk som er meget rammende om de snu ravne.
    KH mor

    SvarSlet
  5. Wow fantastiske billeder, alle sammen!
    Kig evt. forbi min billedblog:
    http://mmb-mylip.blogspot.com/

    SvarSlet
  6. Mor: Ravne skulle være meget, meget intelligente, har jeg set i et tv-program fra National Geographic, men bare at se og iagttage dem viser jo også, hvor kløgtige de er.

    MMB: Tak skal du have

    SvarSlet
  7. Ja, man skulle havde været en ravn:-)
    KH mor

    SvarSlet

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.