mandag den 12. april 2010

ACR 2010 søndag/sidste dag

Endnu en pragtfuld dag er overstået.

Den har været perfekt med høj sol, glitrende sne, glade mennesker og pragtfulde oplevelser.

Jan lokkede mig til at køre med op på et højt punkt i dag på snescooter og jeg havde ikke behøvet at være bange. Det var bare en udsigt der ventede mig deroppe.

Flottere kan det da næsten ikke findes:

topofmyworld

gladpåtoppen

Jeg var bestemt ikke den eneste, der var glad. Faktisk var der, vil jeg tro mindst 100 andre, der var glade.. Fx var alle de løbere, der gennemførte løbet ACR glade. Sara  kom glad ind i mål i dag og der var også nogen, som var glade for at se hende ud over hendes børnebørn, børn og mig:

saradog

Vores nabos søn (min grandkusines søn) kom flot ind i mål som een af de allerallerhurtigste.. så vidt jeg forstod på en rigtig flot 4. plads. SEJT og flot

aqqaluartaa

Og så var der naturligvis de tre hurtigste kvinder, hvor Niviaq vandt helt suverænt

vinderne

I morgen, når roen har sænket sig over mig og tiden bliver lidt længere, vil jeg lægge flere billeder ind i mit album.. Nu skal der soves igennem inden arbejdet og hverdagen igen kalder på mig.

3 kommentarer:

  1. Assit nuuaann. Daaja... iggu. Qanoq nipiiii. Kaar jeg kan forstille mig hende... sisimiormiutut nipituuliullattaa. Det er SÅ sejt og SÅ flot. Der kan vi godt nok slet slet ikke være med. Tillykke til vindere, deltagere, tabere og alle. Bare det at gennemføre må da være en kæmpe sejr. Nuuann. Kan næsten mærke stemningen.

    SvarSlet
  2. Hun var som hun plejer: Sød, dejlig og helt igennem Sara. Jeg blev så stolt over hende, at jeg var lige ved at tude... Det var den sædvanlige dejlige, glade stemning. Luften var mættet af personlige sejrs-stemninger og selvtilfredshed på den gode, positive og opbyggende måde

    SvarSlet
  3. sagt på 'Sisimiormiutsk': uvangut tamakku nalunngilagut - kan mere end fornemme stemningen ...

    SvarSlet

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.