søndag den 27. april 2008

Fest

Her til aften var vi inviteret ud til Lena og Johannes. Lena have langtids-stegt en lækker rensdyr-kølle (ca. 6 timer-mums), som blev serveret med superlækker waldorfsalat til. Lena går på aftenskole, hvor hun lærer at ordne skind helt fra bunden af. Dét burde give mig anledning til at fange nogle flere sæler til sommer og efteråret..;-) Hendes skind, står så dekorativt udenfor på deres altan, og kan næsten give mig lyst til atlære det også, men nu kan jeg jo bare aflevere skindene til hende :-0. Vi legede en sjov leg hos dem i aften, hvor man skulle puste/slukke nogle stearinlys ud med en spandkanon (?). Det var MEGET sjovt, og vores hold vandt.. Og måske kan I regne ud, hvilket hold, der tabte? TAK! for dejlig mad og en overordentlig hyggelig aften. Jeg beklagede mig over manglende have og blomstrende blomster, men da jeg kom ud til Lena og Johannes kom jeg til at tænke på, hvor meget nemmere vi har det heroppe: vi har noget smukt at kikke på hele tiden, ingenting, der skal passes og det skifter næsten fra dag til dag, så hvad beklager jeg mig over??!!!
På vej hjem fra Lena og Johannes fik jeg øje på dette kolde håndtag. Døren har vist ikke været brugt længe

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.