onsdag den 9. april 2008

Købt og betalt

Puuh, den kommer til at stå på vandgrød og sutten på tommelfingeren for at stille sulten den kommende tid, for inden jeg fik tænkt mig om, havde jeg pludselig købt en dvd og et strikkekit. Jeg er i fuld gang med at læse bogen, og syntes så lige, at jeg burde se filmen også.Bogen, så jeg hos boghandleren i lørdags, og den har sneget sig ind i min (under-)bevidsthed igennem mange forskellige kanaler, og jeg kunne ikke længere styre min medfødte nysgerrighed, så dyr eller ej, den kom med mig hjem. Strikkekittet..Jamen, det handlede om forelskelse, men det blev godt nok dyrt. På siden koster det 398,- og med fragt og det hele blev det den nette sum af 473,- Det blev første og sidste gang jeg købte kit. Biblioteket koster i teorien ikke noget, men vi betaler jo over vores skat. Det er skattekroner jeg gladeligt giver ud, for jeg får fuld valuta for dem, da jeg er storbruger af biblioteket. Denne bog havde jeg ikke set før, og den røg lige hjem til mig til nydelse og gennemlæsning. Jeg har skimmet den og den virker rigtig god og inspirerende. Jeg skal ikke strikke noget fra den foreløbig, for jeg er igang med en lille (stor) hemmelighed. En gave til een i noget lækkert garn og med en sjov opskrift. Hvad der ikke kostede noget var det flotte solskinsvejr, der smukt svøbte sig i passende frostgrader, og var garneret med lidt blæst.Vi nød det i fulde drag og tog ud på en lille køretur, da vi alligevel skulle ud i et andet ærinde. Dagens højdepunkt var dog at jeg fik bevilget økonomi til dette kursus. Jeg skal selv sørge for logi, men det skal jeg nok finde ud af til den tid, med mindre der er een i Nuuk, der læser dette og vil have mig boende;-) ?? Jeg glæder mig helt vildt, og kan næsten ikke vente. Kurset bliver afholdt i august, september og afsluttet i oktober.

5 kommentarer:

  1. Hej Dorthe, Glæd dig til både bog og film - jeg har set og læst The Secret flere gange - og den er KANON :-) - stof til eftertanke, kan jeg lade sive ud :-)
    ..og så vil jeg lige sig dig tak for alle de skønne billeder, jeg nyder hvert og et :-)
    Knus fra PiaT-Malmö

    SvarSlet
  2. Det er et meget godt kursus du har valgt, men kunne din arbejdesgiver ikke betale for det?
    Det er jo bestemt noget du vil bruge i dit job.
    Lea Poulsen.

    SvarSlet
  3. Jo, jo Lea, min arbejdsgiver betaler noget af det,og jeg håber og tror at jeg kommer til at få stor gavn af det i mit arbejde. Jeg glæder mig som et lille barn til at komme afsted og lære noget nyt.

    SvarSlet
  4. PiaT.. jeg glæder mig også til at se filmen. Det er en anderledes måde at tænke på, men i grunden meget logisk og ligetil. Der er mange fotogene områder, situationer og ting heroppe,så der skal ikke så meget til for at billeder bliver gode.

    SvarSlet
  5. Nåmen det er da godt. Der finder en masse på deres hjemmmeside om NLP. Jeg har selv læst en del af deres program.
    Lea P.

    Nå !! Nu må jeg lige være anonym??

    SvarSlet

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.