søndag den 27. april 2008

Kedsomhed

Kedsomhed eller overspringshandlinger?? Eller var det bare af ren og skær længsel efter spirende planter og smukke blomster?? Jeg trængte ihvertfald til at se blomster og da de jo ikke lige er om hjørnet heroppe kikkede jeg ned i den bøtte som jeg samler mine teposer i (jeg drikker ca 2 ltr. te om dagen og morgenteen er altså fra teposer! Al te- bare IKKE medova-adr. ), og sammen med Sara foldede vi te -"blomster". 10 stk blev det til..lidt har også ret.Mine ferskvandsperler syntes jeg også lige pludseligt trængte til at blive samlet til et eller andet, så de endte i en tynd fiskesnøre rundt om halsen, så man må da sige, at jeg har fået rigeligt ud af det armbånd, som jeg klippede op: øreringe og to halskæder...Nu må jeg hellere se at få mig swunget op til at slå de dumme masker op igen, som jeg har trævltet op

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.