torsdag den 3. april 2008

slædegæster

I praksis har jeg faktisk weekend nu..dvs. jeg har ingen timer i morgen, men jeg fik knoklet mig igennem en stor bunke i express-fart, og medmindre der dukker et eller andet op, ja! så har jeg faktisk weekend nu, og solen skinner, ingen vind og det er ikke koldt. Hvad mere er der lige at ønske sig?? Jan tog afsted med nogle venner til familin i Danmark og det er lidt sjovt at høre, hvad de mener om at køre hundeslæde. Det er jo en noget anderledes oplevelse end så meget andet. Jeg hjalp Jan afsted, og fik endnu igen, og for 117 gang fotograferet vores hunde. Jeg synes, de er så kønne og flotte, ja, faktisk synes jeg, at den grønlandske slædehund er den flotteste hund af alle hunderacer! Især vores hunde ;-) og I skal også lige se et billede af de heste, der går her i byen. De står nede ved nogle hunde (når de står, hvor de skal ) og de finder sig i hinandens selskab og der er tilsyneladende ingen ballade. Og så holdt en stor flok ravne møde, speeddating eller fagforeningsmøde?? Bamse (billedet nedenfor) er 6 måneder gammel, men bliver vist en stor, flot fyr engang.

Nu er klokken mange, og kødgryderne kalder. I morgen starter det store løb, det er altid en stor begivenhed her i byen og i resten af landet. Det bliver spændende at følge og vi har jo en speciel vi holder ekstra øje med og hepper på.

4 kommentarer:

  1. Jamen så god weekend.
    Lea P

    SvarSlet
  2. Tak Lea, jeg vil nyde den 100%. God weekend til dig også, når du når så langt

    SvarSlet
  3. Hej Dortheivalo. Du har ret. De hunde er sk�nne. Man f�r lyst til at "knuse" dem. Jeg l�ser med p� din blog hver dag. Fantastisk smukke billeder du tager.
    Hilsen Karen.

    SvarSlet
  4. Hej
    éen af de dejlige ved ting ved Grønland er jo at årstiderne er så markante og specielle.
    Ja æblet falder ikke langt fra stammen, ang. jeres specielle plejebarn

    Venlig hilsen Josephine

    SvarSlet

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.