torsdag den 24. april 2008

Udeliv

Jo tak, dagen udenfor sammen med eleverne gik over al forventning og både de og os voksne hyggede os i solskinnet og nød hinandens samvær. Trist at tiden pludselig var speedet op og tiden gik alt for stærkt. Faktisk hyggede jeg så meget, at jeg ikke fik taget et eneste billede af dagen. Til gengæld fik jeg pludselig øje på spor helt oppe på Kællingehætten / Nasaasaaq. Spor efter snowboardere..Jeg ved ikke, hvad de har tænkt på eller om de over hovedet har tænkt? Næppe! De har nok ikke tænkt på, at det kan gå grueligt galt, og at når det går galt, skal andre mennesker sætte deres liv på spil for at redde dem..bare fordi de ville have lidt sjov i gade, og ikke tænkte sig om. Nu er der jo inge, der er kommet galt afsted, men jeg synes at det er dybt hensyn-og tankeløst at køre på sådanne steder, ligesom de unge mennesker (mænd) også har meget, meget travlt med at køre på selve hætten på snescooter. Ikke just fredelige søndag-eftermiddagstur-udflugtskørsel! Jeg bliver så forbandet ophidset og gal over sådan noget, men hvad kan jeg stille op med det?! Ikke en fløjtende skid-øv!
Jeg blev færdig med den første halvdel af Linus i går aftes, og har nu slået op til den anden halvdel. Den plager mig lidt og jeg har læst opskriften ca 117 gange og er blot blevet mere og mere nervøs for hver gang, og lider nu af voldsom præstations-angst. Jeg må slå koldt vand i blodet og tænke konstruktive tanker og stole på at opskriften er så gennemarbejdet, at selv strikkeknolde som mig kan hitte ud af det. Jeg har skemafri fredag i morgen YES! og jeg har absolut ingen planer og det i sig selv er det bedste.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.