fredag den 4. april 2008

Skemafri

Det er lige netop, hvad jeg har drømt om, længtes og sukket efter siden den 24. oktober: skemafri fredag! Arctic Circle Race-løbet blev skudt igang i dag, og det var som sædvanligt fascinerende, sjovt, folkeligt og ikke mindst spændende. Jan, Jesper og jeg tog impulsivt afsted på snescooter ind til Jespers hytte, hvor vi fra hytten kunne sidde og kikke på løberne, der knoklede afsted på isen, inden de skulle 5 km op ad en stigning, der gav mig åndenød, hjertebanken og dårlig samvittighed over mit ringe kondital, men jeg skulle ingenting andet end sidde og nyde naturen, solen og friheden..OG det var SÅÅÅÅ fedt og dejligt!!

Du kan se flere billeder her af dagen i dag..

2 kommentarer:

  1. Det er altså nogle flotte billeder du tager.
    Lea P.

    SvarSlet
  2. Tak, Lea... Det var altså også en god dag, at fotografere i.

    SvarSlet

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.