søndag den 6. april 2008

Afslutning.

Dagen i går blev brugt på absolut ingenting. Vi frådsede med tiden og nød det. En ørn blev fotograferet og en kop kaffe blev drukket på "Taseralik", og så var dagen stort set også gået. Jan kom sent i tanke om, at hans kollegas søn, skulle døbes, og da faderen er stor OB-fan bestilte Jan en djævlehue i OBs farver. Det er så sjældent Jan "bestiller" noget strik, så jeg kastede mig naturligvis over det med det samme. Jeg tilføjede et rigtig fan-halstørklæde i formiddags og strikkepindene glødede til sidst, da tiden pludselig var ved at rende fra mig. Gaven blev modtaget med smil og glade miner. Jeg glemte naturligvis, at fotografere herlighederne, men modtagerens far, lovede, at give et billede af strikkerierne med barnet indeni ved lejlighed. En anden lille dreng blev også døbt i dag, og han blev udover en sparegris også begavet med en djævlehue fra lageret. Og i dag blev det store løb afgjort, og vores gæst kom ind over målstregen på en flot 2. plads. Vejret var meget, meget skiftende og faktisk ikke særligt rart i perioder. Og så er jeg ved at bage rugbrød og det virker rigtigt denne gang. Det blev jo startet i går og bagt her til aften. Det ender med at jeg bliver helt god til det. Der findes ikke noget bedre end gode, meget tykke skiver hjemmebagt rugbrød, og det kan jeg takke farmor for, at jeg selv kan lave nu.. Jeg kan også takke farmor for den meget, meget flotte gave jeg fik og som jeg har liggende på bordet. Det er lidt ligesom at spare på noget slik, man har fået. Jeg har masser af ideer til, hvad jeg godt kunne tænke mig at bruge det til, men så snart jeg beslutter mig, dukker der en anden mere tiltalende idé op. Lige nu ligger det€, og bliver gramset lidt på, beundret og nydt. I morgen er det tilbage på pinden. (måske endda strikkepinden?) Det har været en god, lang weekend og jeg ville ønske, at der var mere tilbage af den. God arbejdslyst til jer alle.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.