lørdag den 12. august 2017

Når man er produktiv på grund af fejl

Det er meget sjældent at jeg bliver træt af at strikke, men når jeg strikker en sweater til Laura og den ender med at blive alt, alt for lille, så bliver jeg lidt træt af det.

Heldigvis sad den perfekt på Sara og hun blev vildt glad for den.

Nu er jeg halvvejs færdig med en magen til til Laura og den har altså bare at passe.
Jeg forsøger desperat at blive færdig inden tirsdag hvor hun skal rejse, men jeg har mine tvivl.

Garner er det bløde og lækre Drops air, da stort ser alt klør og kradser på Laura.
Air er en blanding af alpaka, polyamid og uld. 
Det er meget blødt og luftigt og bedst af alt passer det med at man kan skifte lige over med lett lopi, som jo kradser på nogen.

Sidste år købte jeg et brodér-kit i Danmark. 
Jeg har aldrig broderet før og da jeg lavede en tælle-fejl, vidste jeg ikke rigtig hvad jeg skulle stille op, så jeg lagde det hele væk.
Det blev fundet frem igen forleden da jeg havde strikket hul i min pegefinger,-jeg klippede forsigtig alt det fejlslagne væk og startede næsten forfra og nu har jeg en ny, fin kosmetikpung




1 kommentar:

  1. Rigtig flot sweater, og du er jo nok snart færdig med den næste. Sød kosmetikpung. Jeg skal love for, at du får lavet noget.

    SvarSlet

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.