mandag den 10. december 2012

Med den største anbefaling

Og så vil jeg på det allerkraftigste anbefale dig at se nærmere på denne hjemmeside, hvor du kan gå på opdagelse i den grønlandske nationaldragt.

Hjemmesiden er bare så hammergodt lavet.

Du kan se dragterne tæt på, zoom ind og ud og virkelig gå på opdagelse.

Jeg kender ham, som har lavet en stor del af fotoarbejdet og ved at det har været et kæmpearbejde, som giver dig og mig en stor oplevelse.

Hvis du bare den mindste interesse i håndarbejde af nogen som helst art (inkl. foto), så smut ind på siden og se den grønlandske nationaldragt

(og min lille blog om den kvindelige nationaldragt, kan måske være et lille supplement, hvis du har fået smag for det?)

1 kommentar:

  1. Hvor er det dejligt at kunne studere dem mere detaljeret.Var på besøg i jeres fantastiske land i sommer og blev meget begejstret for netop dragterne. Udover den helt enestående natur synes jeg håndarbejdet og håndværket jeg så rundt omkring var meget fascinerende og flot. Jeg er super glad for at følge din blog med de fine fotos, mange af billederne bringer minder frem om en skøn sommerferie i bl.a Sisimiut. Glædelig jul
    til dig - v.h. Lene

    SvarSlet

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.