søndag den 11. december 2011

Juletræet

For en gangs skyld er byens juletræ flot, smukt og præsentabelt.

juletræ

Det er STARK, som har sponsoreret træet og Royal Arctic Line, som har sponsoreret transporten.

 

Hvis jeg kunne, ville jeg skrive dem en stor tak. TAK for det flotte træ.

Det er et flot træ, som er værd, at vise frem.

rådhuset

Og i virkeligheden burde jeg vel også sige tak til ungerne og de unge, for at lade pærerne være, så lyset i træet bliver ved med at brænde.

 

 

Sidste år sad jeg i hele to dage og læste julehistorier op for en samling blandede elever.

Jeg læste især H.C. Andersens eventyr.

Dem er jeg helt vild med og kan læse dem igen og igen og igen og atter engang.

Jeg læste eventyret om grantræet og det gjorde indtryk på eleverne, ligesom det også gør indtryk på mig, hver gang jeg læser det.

2 kommentarer:

  1. Det er også smukt. En rigtig køn en af sin art.
    Hvad er det som træet står under ?
    Det med hærværk, synes jeg kommer i perioder, sådan er det jo nok også oppe ved jer.

    God 3. søndag i advent.

    Kh. Lis

    SvarSlet
  2. Lis: mener du bygningen? Det er byens rådhus.

    SvarSlet

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.