søndag den 14. august 2011

Slow

I forgårs om aftenen, kom solen lidt frem.

hovedvejen

Lidt.omaftenen

 

Nu er der igen,  igen, igen så tåget, at man ikke engang kan se sine egne fødder.

Jan og jeg kom lidt ud og sejle igår, hvor vi så en kæmpekæmpe stor hval, men det var så stort set også det eneste vi så.

Vandet var uroligt og skulle vi have fulgt planen om, at fiske torsk, var jeg endt med at blive meget søsyg, tror jeg.

Men det gjorde altså godt, at få lidt havluft!

 

Jeg havde tid tilovers, inden vores to gæster kom, til at hækle en pung,

pung

et armbånd

oa

og et andet armbånd,

la

loa

perlemorsknap

tidsfordriv

som jeg havde set hos Fru Madsen.

Sara rynkede en lille smule på næsen af hæklede armbånd. Jeg synes nu, at de er meget søde.

I dag vil jeg slibe en sten.. reparations-slibning, for een, som jeg kender og så da der ikke skal nåes andet, tror jeg, at livet bare skal nydes i slowmotion, som er det tempo, der tiltaler mig mest i dag.

4 kommentarer:

  1. These captures about the landscape were always wonderful. I envy you. o.O

    SvarSlet
  2. Wong Wai:
    "Bybilledet" ser godt nok "lidt" anderledes ud ( feb. 2011) ;-)
    De`r var ihverti´fald GLAT SOM BARE POKKER, da vi skulle frem & tilbage og frem og tilbage ( OP & NED....) X gange ( herren FANDT: "kunstnerhuset v. havnen") - pyhhha siger JEG bare, med de forkerte fogtøj :-)

    SvarSlet
  3. Wong Wai:
    FODTØJ skulle der stå :-(

    SvarSlet
  4. Adlerson: :-)

    Wong Wai: fodtøj er noget af det vigtigste at have i orden især heroppe

    SvarSlet

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.