lørdag den 27. august 2011

Edderkoppe-vipper

Sara og hendes veninde arbejder på skift i kulturhusets café.

I går var Sara på arbejde og i dag var det venindens tur.

Det var jo en god anledning til at tage på café og drikke en cola light og kikke lidt på hinanden.

Jeg ved ikke om det er pga gener eller alderen, at jeg bare ikke kan få mine øjenvipper så lange, som de to piger kan.

Jeg gør nøjagtig, som Sara siger, at hun gør for at få sine øjevipper lange og buede, men mine ser bestemt ikke sådan ud.

Overhovedet ikke!

Deres øjenvipper minder lidt om store, langbenede edderkoppers ben, rundt om deres øjne.. altså på den pæne måde.

edderkoppebenomøjet

kuuta

sara

kuutapisai

P.S De har begge fregner hen over næsen og det er altså ikke mascara-drys, som jeg oftets også holder mig. hmmfrr!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.