torsdag den 4. august 2011

På den anden side

Jeg plejer, at poppe op til overfladen igen.

Altid!

Jeg har aldrig rigtig gjort i det med at blive dernede i mørket.

Jeg plejer, at poppe op til overfladen igen.

 

Det gør jeg også denne gang, men lige nu vil jeg have lov, at have ondt af mig selv:

1. Laura er efterladt (men hun har det godt hos min søster i Ålborg),

2. ferien er slut og

3. mit venstre øre gør stadig ondt (var til læge i formiddags. Lægen sagde, at mine ører var så fine, så fine.. undskyld jeg forstyrrede, så, men smerterne er der altså stadigvæk.)

4. jeg har mere end almindeligt svært ved, at finde glæden for at være hjemme igen, frem.

 

I morgen tager jeg mig sammen, gør jeg.

Propper nogle smertestillende piller i min venstre øregang, eftersom det ikke rigtig hjælper, at sluge dem, glæder mig over, at Laura oplever noget spændende sammen med min søster og hendes drenge, glæder mig over, at både Sara og Jan er hyggeligt selskab, glæder mig over det smukke vejr, glæder mig over, at mit strikketøj bare kører for mig, sover længe fordi jeg stadig kan, tager ud og sejle, hvis pillerne i venstre øregang har en positiv virkning, finkæmmer byen og de nære omgivelser, for at genfinde glæden ved at bo her, men indtil da, vil jeg altså have lov til at have ondt af mig selv, vende tankerne indad, være tavs og stille og være lidt for mig selv.

I morgen!

6 kommentarer:

  1. Wong Wai:
    Bette pus da ;-)

    "DU finder dig selv - lige om snart".
    God weekend til dig og dine :-)

    SvarSlet
  2. Hverdagen er slet ikke så tosset, og være hjemme er dejligt.
    God bedring.

    SvarSlet
  3. Forstår godt du er indadvendt, efter sådan en fantastisk ferie, tager det sikkert lidt tid, inden livet igen falder på plads.

    SvarSlet
  4. Og vi andre vender jo også snart tilbage;-)) - men først skal vi være sammen med Laura samt Dudi &co.til Göteborg:-)
    KH mor

    SvarSlet
  5. Jeg glæder mig til at skulle høre Laura spille musik på Haubro Ungdomsskole. - Heldigvis er der mange her, som ønsker Laura et fantastisk ophold. Tænker gode tanker - også til dig! Knus faster K.

    SvarSlet
  6. Wong Wai: Lige om lidt er jeg tilbage i mit normale jeg.. lige om lidt

    Lea: Tak og du har nemlig ret.

    Susses: Lige om lidt falder det på plads, lige om lidt

    Mor: God tur til Sverige

    TAK faster Krista. De er godt nok heldige på Haubro/ Himmerlands ungdomsskole og knus og kram til dig og alle dine

    SvarSlet

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.